Enda lediga dagen

Idag är den enda dagen denna vecka som jag är ledig och det var nära att även denna dag skulle få gå åt till jobb eftersom vakansen ringt mig i två dagar nu och bett mig jobba kortdag idag men eftersom det inte verkar som att man får jobba sju dagar i streck (iaf inte måndag-söndag) så har jag fått tacka nej. Så då fick jag sovmorgon idag och kan dessutom passa på att städa soptippen som jag kallar hem.
 
Imorgon och på fredag ska jag däremot inte vara på jobbet utan jag ska vara på introduktionsutbildning för sommarvikarier där man får veta lite om läkemedelshantering, lagar, lyftteknik m.m så det ska bli intressant. 
 
Nä nu har jag inte tid att sitta här mer, måste få ordning här hemma innan jag bryter ihop på röran. Frågan är bara vart man ska börja någonstans...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0