Dagen så här långt

Ja då är jag hemma på timmar efter att ha jobbat 7-12 och 16.15 ska jag vara tillbaka för att jobba fem timmar till innan den här dagen och arbetsveckan är slut och efter det så får jag vara ledig i tre hela dagar!!
Dagen hittils har gått bra, trodde det skulle bli mycket stress eftersom vi var en för lite då vi egentligen ska vara tre stycken på förmiddagen men det har flytit på bra.
 
Nu ska jag passa på att få undan lite disk och en maskin med tvätt och sedan vila lite innan jag ska cykla tillbaka till jobbet igen. Jag och Robert fixade mammas gamla cykel igår så att jag kan använda den om han inte kan skjutsa mig. Men gnekigare och rangligare cykel får man leta efter. Än så länge har jag lyckats ta mig framåt men återstår att se hur länge den håller ihop ;p
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0