Behöver mer sömn!

Vet inte hur bra detta kommer att bli eftersom jag skriver från mobilen.  Hur som helst så är jag riktigt trött idag och önskar mig verkligen en lång sovmorgon snart.  Eller bara en natt med sammanhängande sömn, det hade inte heller varit helt fel. 
Idag har mannen som jobbar på kommunen kört gräsklippare i parken mittemot och om han ändå hade börjat vid 07.00 och inte 06.00...så kanske man kunnat sova tills väckaren ringde utan att bara halvsova tills dess.
Innan dess har jag vaknat ett hundratal gånger känns det som.
Nä att få sova i en stor fluffig säng med fluffiga täcken och kuddar tillsammans med Robert i ett relativt mörkt rum hade inte varit helt fel just nu. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0