Känns surt!

Var tänkt att jag skulle jobba en kort tur idag 7-12, men hann inte vara på jobbet i mer än någon timma så ringer vakansen och vill att jag istället för min korta tur ska jobba en delad tur. 
Kändes lite små surt eftersom jag hade planerat att farar iväg till stugan med Robert efter jobbet och så tillbaks hem imorgon mitt på dagen eftersom jag går kort kväll då. Men då det inte verkade finnas någon annan som kunde jobba så var jag ju så illa tvungen att ställa in stugvistelsen för nu.
 
Var inte alls sugen på att jobba 10 timmar idag med tanke på att jag bara har sovit 4.5 - 5 timmar inatt och då även sovit väldigt oroligt. Somnade även nu och har sovit en stund,vaknar av att jag fryser som en tok och sätter mig upp och tittar ut och ser att det spöregnar ute. Funderar på om det är värt att cykla till jobbet om lite drygt en timma eller om man ska göra som imorse och lyxa till det och ta bussen, det negativa är bara att det är så många väntetider när man ska förlita sig på bussens tider. Men får se hur jag gör, till jobbet ska jag i alla fall.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0