Stugan idag

Idag så ska vi ut till stugan och vara där i några dagar. Robert som är extremt stressad hela tiden har redan åkt medan jag som inte alls kände för att stressa ska åka med hans mamma på några timmar. 
Så har, innan jag fastnade vid datorn, packat lite och så fort jag har skrivit klart detta ska jag diska och sedan fortsätta packa och sedan invänta på att fara.
 
Men är inte jättesugen på att fara, älskar att vara där men nu känns det bara tråkigt att fara eftersom vi inte ska göra något speciellt egentligen. Jag ska väl plugga och läsa medan Robert kör ved. 
Sedan så känns det alltid jobbigt så Robert inte har något körkort så att vi kan ta oss dit när vi vill utan man måste anpassa sig efter de som ska köra oss vilket alltid blir stressigt och alltid massor som blir glömt. Hade vi haft egen bil och Robert hade haft körkort så hade man kunnat packa allt dagen innan och lasta bilen och sedan bara ta det sista precis innan avfärd. 
Men lär ju dröja ett antal år till innan Robert tar körkortet då han är så otroligt seg och prioriterar massa annat skit före.
 
Nä nu ska jag packa och hoppas att jag inte glömmer något viktigt hemma nu.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0