Snart blir det sängen

Nu snart så blir det sängen, den renbäddade sängen med helt nytvättade sängkläder. En av de bästa sakerna som finns är ju att få krypa ner i en renbäddad säng. Har sagt ett flertal gånger till Robert att vi borde renbädda några gånger i veckan men samtidigt så är det tråkigt att tvätta också.
Sist när jag hade renbäddat så lade sig Nova först där, grusig efter en promenad. Och sedan hade någon av djuren kissat där också, troligtvis också Nova som löpte då och ibland vid löp så får hon för sig att kissa inne. Precis som sina systrar också gör har jag fått veta. Men nu har Nova haft sängförbud så den här gången är det säkert att lägga sig där ;P
 
Säger godnatt till alla er som läser min blogg och hoppas att ni kommer att sova gott. Det ska i alla fall jag göra, eller får väl hoppas på det i alla fall.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0