Pluggat färdigt för idag

Nu har jag pluggat klart för idag då jag har gjort klart del 1 av 2 som handlade om media och deras inflytande på samhället. Så nu är det väl bara att se fram emot att läsa om demokrati imorgon.
Men har faktiskt inte suttit med näsan i boken hela dagen idag utan har även varit en sväng hem till mamma och även umgåtts med Daniel. Men imorgon blir det garanterat att sitta med näsan i boken hela dagen om jag ska hinna klart allt som ska göras och även hinna påbörja nästa så att jag inte har allt för mycket som måste göras nästa helg eftersom vi ska till stugan då.
 
Men nu när jag är klar med pluggandet så ska jag väl fortsätta med tvätten, rasta hundar och fixa med lite annat här hemma innan jag kan gå och lägga mig och sova. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0