Plocka bort julen

Nu börjar det nog vara dags att plocka bort julen och ta fram de vanliga sakerna igen. Men något som jag ABSOLUT INTE var sugen på just nu var att stryka gardinerna. För det första så är jag riktigt dålig på att stryka och märker ingen jätte skillnad efter att de väl har strukits och för det andra så är det SKIT TRÅKIGT! Japp så är det.
Nä plockar nog bara bort alla små saker och lägger ner i julkartongerna och sedan får jag byta gardiner någon annan dag, så juliga är dem inte som tur är. Dessutom måste jag införskaffa några pinnar att ha längst ner på hissgardinerna så att det blir mer stadga i dem och kanske rulla upp dem/knyta upp dem ett snäpp så att de inte bara hänger där och ser ut som gigantiska, sladdriga örngott som de har gjort hittills.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0