Nyår!

Igår var, som nog alla redan vet, nyår. Vi firade hemma hos mamma tillsammans med dem + syster med familj. 
Vi kom väl dit vid 15.00 tiden och jag hjälpte mamma med maten + umgicks med alla. Sedan så åt vi tre rätters middag som bestod av toast med olika röror på till förrätt, inbakad fläskfilé med philiadelhiaröra på till varmrätt och glass med choklad- och kolasås och maränger till efterrätt. 
Sedan så spelade vi bingolotto men vi blev helt utan vinst den här gånger. Var bar syster Sandra som lyckades vinna en ny lott.
Efter det så var det bara att invänta tolvslaget. Var egentligen tänkt att vi skulle äta kex och ost men ingen orkade äta mer.
Sedan blev klockan 00.00 och vi gick ut för att skjuta lite raketer och dricka pomac innan jag och Robert gick för att kolla på Perrongen. Men då de bara hade öppet till 01.00 och vi kom dit 00.40 så tyckte vi inte att det var värt det så fick gick hem istället och tog oss varsin snaps med hjortronlikör och satt och lyssnade på lite musik innan vi gick och lade oss.
 
 
Bjuder på denna bild trots min fula min, men måste ju visa min fina klänning ;D
En väldigt suddig bild på mamma
 
Spegelvänd 
 
Dukningen innan förrätten
 
Mamma, Jeper och Elliot
 
 
Som vanligt så är det alltid lika svårt att fota fyrverkerierna då man antigen är för seg eller för snabb och är en aning sur såna här gånger att kameran inte kan ta flera bilder på kort tid. Men fick en bra bild i alla fall och en lite sämre, vilket ni ser här.
 
Jag hoppas att ni andra har haft en lika trevlig nyår som jag har haft. Nu är det bara att se fram emot det här året med nya möjligheter.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0