När det känns som att man har ätit toapapper

Har nyss kommit hem från biblioteket där jag lånade skrivaren för att skriva ut lite papper som jag behöver tills imorgon. Hade gjort det hemma om det inte vore för att både färgen och svarta färgen var slut i skrivaren, och då menar jag helt slut. Det enda som kom ut var vita, helt oanvända papper.
Men eftersom jag fortfarande väntar på hemleveransen av paketet så fick det bli en väldigt snabb visit till biblioteket, kunde inte heller vänta hur länge som helst eftersom de stängde klockan 16.00
 
Så efter allt stressande som blev innan med att spara dokumenten på datorn för att sedan leta ett USB-minne och sedan spara på dem och sedan turen fram och tillbaka biblioteket gjorde att det kändes i munnen som jag svalt en hel rulle toapapper. 
Så innan jag gick hem så svängde jag förbi på ica och köpte en dricka (då vi inte heller hade något drickbart hemma) och var precis så att jag kunde hålla mig från att öppna drickan i kassan och dricka den, så törstig var jag.
Men nu har jag druckit lite av min varma pepsi och känslan av att ha ätit toapapper försvann.
Någon annan som kan känna igen sig i detta eller är det bara jag?
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0