Ibland har man otur

Ja ibland har man otur. Var tänkt att jag skulle på biblioteket i Torsdags efter jobbet men hann ingenstans då det blev att fara iväg på en gång. Så tänkte att jag skulle dit imorgon istället.
Var tänkt att jag skulle låna en bok till skolan där, eller rättare sagt från ett annat bibliotek men att de kunde ta boken hit. Kändes så onödigt att köpa en då jag bara behövde ha den i några veckor, högst en månad. Kollade i alla fall på morgonen och då var den kvar men kunde inte resevera den eftersom jag inte visste om jag hade något konto för mindes inte att jag hade fått en kod.
Gick i alla fall en tväris på Roberts jobb och hämtade mitt bankomatkort och mitt leg och sedan gick jag till biblioteket och då var det någon som nyligen hade varit inne och reserverat boken men att den skulle vara tillbaka om en månad igen....
 
Men nu har jag fixat en ny kod så nästa gång är jag förberädd om jag hittar en bok där. Har i alla fall fått köpa boken till den här kursen, hittade en på tradera. Så 380kr fattigare men inte så farligt ändå eftersom den går på över 500kr ny och den här var i nyskick. Så nu är det bara att hoppas att man lär sig något också och får godkänt i kursen.
 
Längtar nästan lite mer till kurserna efter den här som är skrivande och rättspsykiatri. Ska bli spännande att se vad det är för något :) 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0