Har verkligen haft fullt upp

Har verkligen haft fullt upp sedan jul känns det som. Tog en liten paus från studierna från den 22-25 för att fira jul. Men på eftermiddagen den 25e när vi kom hem så var det bara att plugga repetionsuppgifter till matten eftersom jag hade examination den 26e. 
Men examinationen gick verkligen inte som jag hade tänkt mig. Började med att inget ville fungera och sedan svarade jag fel på princip allt trots att jag faktiskt kunde svaren. Men var så nervös och trött efter att ha legat och oroat mig hela natten så att skallen ville inte fungera riktigt. Fick i alla fall ett D på kursen men när jag vet hur duktig jag är på matte så känns ett D riktigt surt.
Sedan i fredags och lördags så blev det att plugga engelska då jag hade en uppgift som skulle skickas in och sedan så läste jag även den engelska romanen som ska vara färdig läst den här veckan. Bara 300/500 sidor kvar nu. Tur att den är bra så kommer nog inte vara några större bekymmer att läsa ut den.
 
Förutom studierna som tagit tid så har vi haft ett litet problem här hemma. Någon som blev ett mycket mindre problem än förväntat men hade kunnat bli värre också.
Jag och Robert har även hjälpts åt att städa hela lägenheten och försöka hålla den städad. 
Sedan så var det som alla vet nyår igår men det tänker jag inte skriva om i detta inlägg utan det blir i nästa.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0