Fylla-i-lista

Kommer inte på något speciellt att skriva så lägger ut en fylla-i-lista istället.
 
Vad vill du ha just nu?: Mycket pengar!

Vad är du rädd för ska hända?:  Att något hemskt ska hända mig själv eller någon jag känner.

Hur många stora kärlekar har du haft?: En, Robert ♥

Vilken är den bästa filmen?: Moulin Rouge, blir aldrig less på den.

Brukar du läsa böcker?: Ja, hela tiden! Har även en bokblogg som heter meyouweus.blogg.se/laser

Vad irriterar du dig på just nu?: Mensvärk! 

Vem skulle du vilja se ut som?: Ingen aning.

Om du hade en miljon, vad hade du köpt?: En resa till Frankrike hade inte varit helt fel.

Vad ångrar du mest av allt?: Kommer inte på något speciellt just nu.

Vart drar du gränsen för otrohet?: Det beror väl på läget, Men jag skulle säga vid en kyss kanske.

Vem bråkade du senast med och varför?: Robert, för att jag hade PMS (världens sämsta ursäkt men helt sann)

Har du varit underviktig eller överviktig någongång?: Var underviktig när jag hade magkatarr för ett antal år sedan, såg mig inte som det då dock då jag fått mer positiva kommentarer än då.

Skulle du kunna hoppa fallskärm?: ALDRIG!

Tror du att man kan vara vän med sitt ex?: Ja, varför inte.

Lever du efter en religion?: Nej

Vilken är ditt favoritämne i skolan?: Det alla andra tycker var det tråkigaste, matte.

Skulle du kunna vara i ett förhållande utan sex?: Ja

Läser du bloggar? Isåfall, vilka?: Läser några stycken så orkar inte skriva upp alla. 

Vilken kändis ser du upp till?: Kommer inte på någon just nu.

Hur ska en perfekt förebild vara?: Inspirerande

Hur vill du att ditt liv ska se ut om tio år?: Jag skulle vilja vara gift. Ha ett jobb som jag trivs med. Ha fått barn och kanske också köpt ett hus eller köpt ön där vi har stugan.

Vad står det i ditt senaste mottanga SMS?: "Nä jag mena gå å köp" från Robert som var sugen på en hamburgare.

Vad har du för bakgrundsbild på mobilen?: En bild på Robert och på skärmsläckaren har jag en bild på Charlie.

Hur är du på fyllan?: Pratglad och glad!

Vilket är ditt största problem för tillfället?: Arbetslöshet

Vilken är din favoritdrink?: Rosa pantern!

Vart skulle du helst vilja bo?: Trivs ganska så bra där jag bor nu, annars skulle ett hus vid en sjö inte vara helt fel.

Hur ser en perfekt helg ut för dig?: Myshelg med Robert hade inte varit helt fel.

Vem ringde dig senast?: Pappa helt nyss, men hann inte svara så fick ringa upp han.

Vad ska du göra nu?: Prata klart med mamma och sedan göra mig klar för att sova inför examination imorgon. 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0