Första uppdraget klart

Nu är jag klar med det första uppdraget till samhällskunskapen och känner mig rätt så nöjd, har i alla fall gjort mitt bästa och det är väl det som är huvudsaken. Nu återstår bara den "långa" väntan på betyget på uppdraget.
Däremot var uppdraget faktiskt rätt så roligt eftersom det inte bara var frågor om information om olika saker utan även argumentfrågor där man fick skriva sina egna åsikter med källor som underlag.
 
Ska kolla upp imorgon vad det är som ska göras på nästa kapitel och så kan jag i alla fall göra uppgifterna i boken under helgen medan vi är i stugan och sedan kan jag göra uppgifterna på datorn under nästa vecka. Så det går framåt i alla fall men däremot har jag inte fått reda på än hur många poäng det är som saknas för att gymnasiebetyget ska vara fullständigt men det skulle de tydligen ta reda på. 
Nä nu sluta babbla om tråkigheter och återgå till packningen här hemma.
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0