För att R:et i ordet räkningar står för roligt...

Ska sätta mig ner och betala alla räkningar vilket verkligen är superkul...eller kanske inte. Dessutom så är det inte ens mina pengar som ryker utan Roberts eftersom han är den enda av oss som har någon som kan kallas en inkomst. Hur som helst så får jag in lite pengar nästa löning och förhoppningsvis så börjar det här med csn rulla på snart, jag har då skickat in alla papper så nu är det bara skolans del kvar.
Hoppas jag hinner få pengar innan 5e mars i alla fall eftersom jag hade tänkt ordna med en liten överraskning då.
 
Men åter till dagens roligaste uppgift. Har i alla fall fixat mig lite te och även lyxat till det med vit choklad med vaniljsmak och chokladmousse i. Lite lyxigt måste man ju få ha det ibland.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0