Examination

Idag är det examination och är inte lika nervös som sist. Kanske för att jag har fått bättre respons från lärarna den här gången. Mitt enda problem just nu är hur jag ska få Robert (som är hemma idag eftersom han ska på vårdcentralen på en tag och kolla örat) att sluta sjunga. Kommer ju inte höra ett ord av vad läraren säger och han kommer inte höra mig heller om Robert ska gå runt och "sjunga". Det dåliga med den här lägenheten är att enda rummet med en dörr där man kan stänga in sig är toan och där var jag inte så sugen på att göra examinationen. Kul att visa upp sig i webcam och så sitter man inne på toan. Nä bara några minuter kvar nu bäst att fixa det sista. Önska mig lycka till.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0