Dejt med Robert

Ikväll ska jag och Robert på dejt i Umeå. Först så ska vi ut och äta, vart vet jag inte ännu men skulle tippa på Great Eastern. Får se hur mycket man orkar äta eftersom Robert bjöd på lunch på hotellet idag också. Efter maten ikväll var det tänkt att vi skulle fara och spela biljard men de hade så konstiga priser dit vi skulle så jag tror vi skippar det och hittar på något annat istället. 
Ser i alla fall fram emot kvällen och hoppas att inget kommer emellan som vanligt. Ska i alla fall snart börja göra mig i ordning.
Hoppas att ni som läser får en trevlig kväll!
 
 

Kommentarer
Birra

Ni är så fina tillsammans <3

Svar: Hihi du säger det :) Ja lite kanske ;)
Emelie

2014-01-24 16:37:44
URL: http://Relife.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0