Bättre sent än aldrig

Jag vet att det var tänkt att jag skulle lägga upp en bild igår på vad som var i paketet. Men gör det idag istället då jag inte hade tid/ork/lust igår ;P
Det här var i alla fall vad som var i paketet som jag hämtade ut, en "ny" dator till mig :D
Fick den av min storebror eftersom han skulle hjälpa mig fixa min gamla dator som gick sönder för ett antal år sedan. Han lyckades inte få igång den men tog grejer från den och satte ihop en annan dator till mig. 
Så tack så mycket Göran för datorn, nu gäller det bara att komma på hur man får wifin att fungera på den också, vet att det ska gå att surfa trådlöst på den men man måste ändra någonstans så att det blir aktiverat och så teknisk är inte jag, tur att jag har en lillebror som är duktig på sådant.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0