Valpar!

Har nyss kommit hem efter att ha varit och kollat på valparna som mammas hund fick inatt :D Var tänkt att jag skulle var där och hjälpa dem när de föddes, men när syrran ringde klockan 1.30 inatt så hade jag varken ork eller lust att gå upp. Så gick dit idag på eftermiddagen istället.
8 valpar blev det totalt, 5 tikar och 3 hanar. Torgny är pappa den här gången också men nu blir det inga mer bebisar från honom eftersom han ska kastreras i vår. Kanske han blir lite lugnare men det är inte främsta orsaken till att han ska kastreras, utan främsta orsaken är egentligen att han bor med sin mamma och vi vill inte ha någon tjuvparning mellan mor och son. Inte så lätt att hitta hundvakt alla gånger Nova löper heller.
 
Men åter till ämnet, bjuder på lite bilder som jag tog på valparna när jag var där.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0