Tråkmiddag

Idag blir det tråkig middag, antingen så blir det fiskpinnar och potatismos eller så blir det köttsoppa med pasta. Just nu lutar det mest åt det senare alternativet men samtidigt så känns det enklare att göra det imorgon efter jobbet eftersom jag inte brukar ha någon större ork när jag kommer hem efter att ha gått en hel dag och imorgon blir det även en längre sväng eftersom jag har fått extra hushåll för veckan.
 
Jag tycker att det kan vara roligt att laga mat och baka men vardagsmat som fiskpinnar och potatismos, makaroner och korv och spagetti och köttfärssås är otroligt tråkigt att göra, även om man gör om recepten lite. Nä då är det roligare att göra gratänger, grytor och pajer som man aldrig har testat tidigare. 
Men det får bli en annan dag för idag så blir det tråkig vardagsmat...
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0