Plugg, plugg och åter plugg

Idag blir det att plugga och är glad att jag har sovit rätt så bra inatt. Däremot så var jag mer sugen på att städa lägenheten just nu, mest bara för att jag inte alls har tid utan det är något som jag har planerat att göra på söndag. Och på söndag kommer städlusten att vara som bortflugen igen bara för att jag då kommer ha all tid i världen.
 
Nu ska jag först fika, vet hur det kommer att bli annars om jag inte har ätit innan jag börjar utan gör det mitt i då blir det lätt att jag börjar med något annat när jag har ätit klart. Så kan jag göra andra saker sedan när jag har gjort klart dagens uppgifter. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0