Papperssverige!

Dagen har knappt börjat och är redan otroligt less! Började med att jag fick ännu ett avslag från csn och denna gång var det samma visa "det fattas 70 poäng från då du sist studerade". 70 poäng som jag redan har "tjänat" ihop efter att ha läst två kurser på 100p vardera efter jag fick första beslutet så ligger egentligen 130p plus för tillfället.
 
Så ringer till csn som inte har fått in något papper från skolan om att jag faktiskt har fått ihop dessa poäng. De vill att jag kontaktar skolan jag läser på på distans (ej skolan jag läser via).
Så kontaktar dem och de säger att det inte är de som har hand om det utan skolan som jag läser via. 
Försöker ta kontakt med den skolan men går ej ett ringa så fick mejla istället och nu sitter jag här med mensvärken från hell och försöker varva ner efter insikten om att jag inte får några pengar den här månaden heller förutom de 1200kr som jag har tjänat ihop genom att jobba men de kommer försvinna väldigt snabbt till räkningar, både gamla och nya...
 
Nä säger som mamma, papperssverige. Förra veckan fick jag komplettera med papper som skolan egentligen skulle ha fixat. Fixade även lite extra papper som kanske skulle komma att behövas bara för att vara säker och så glömmer skolan de allra viktigaste pappret. 
Hade det inte varit för att jag ska till stugan idag så hade jag gått och dragit täcket över skallen och inte klivit upp förrän imorgon, för just nu har jag inte lust att göra någonting!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0