Osociala Emelie

Har varit totalt osocial sedan vi kom hem från stugan i söndags kväll. Vi kom hem ganska sent och det första jag gjorde när jag kom innanför dörren var att packa upp alla matvarorna, diska en av backarna med disk och sedan städade jag lägenheten som jag tyckte luktade kattlåda och gjorde en del fynd som Findus har lämnat efter sig. Vet inte vad man ska göra med den katten för att få han att göra båda sina behov på kattlådan och inte bara kissa där. Nu är det inte såhär alla gångerna men nästan.
 
Sedan igår så satt jag och pluggade i princip hela dagen förutom en snabb sväng till mamma för att hämta igen Torgny som varit där i helgen. 
Slutade plugga 20.45 och då åt jag "middag" eller vad man nu ska kalla det för den tiden på kvällen.
 
Idag har det varit samma sak då jag har hållt på med ett uppdrag till skolan, det sista uppdraget för den här kursen. Fick ett B på mitt förra så ska bli roligt att se vad jag får för betyg på det här men har gjort mitt absolut bästa och är nu äntligen klar!
Nu ska jag ut med hundarna på en längre promenad innan jag bara lägger mig och tar det lugnt resten av kvällen. Tänkte egentligen diska men det har Robert varit snäll och redan gjort. Kanske ska vara duktig och slänga in en maskin med tvätt så att jag också kan känna att jag bidragit med något här hemma idag? Fast å andra sidan så har jag hela dagen imorgon på mig att städa och tvätta eftersom jag har 0 planer!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0