Love ♥

Bara för att jag och Robert snart firar 7år tillsammans så var jag bara tvungen att göra den här som jag hittade på en annan blogg idag :)
 
Vad heter ni? Emelie & Robert
Hur träffades ni? Var ute och gick med en kompis när Robert och hans kompis frågade om vi ville åka bil med dem. ;P
Hur länge har ni varit tillsammans? 6år, 11månader, 15 dagar
Är ni förlovade? Ja sedan 2009
Bor ni ihop? Jepp
Har ni barn? Inte än
Har båda körkort? Nej
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det gör jag
Vem sa "Jag älskar dig" först? Robert
Vem är äldst? Robert som är 4 år äldre
Vilka stjärntecken är ni? Jag är lejon och Robert är vattuman
Vem fyller först på året? Robert, han fyller år i Januari
Vem är längst? Robert
Vem sjunger bäst? Egentligen är nog ingen av oss speciellt duktig, men jag är nog lite bättre. ;P
Håller ni i handen på stan? Ja
Var nån av er oskuld när ni träffades? Ja
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej
Vad har ni gemensamt? Vi delar nog gemensamma åsikter och saker och ting men när det kommer till intressen så är vi helt olika
Blev du kär i första ögonkastet? Det vet jag inte
Har ni någon speciell låt? "Vart ska vi sova inatt?" Får mig att tänka på när vi blev tillsammans men jag vet inte om det är våran speciella låt.
Har ni några "fri kort"? Inte några jag känner till i alla fall 
Har ni gråtit i varandras armar? Ja, fast jag är nog den som har gråtit mest
Har ni varit utomlands tillammans? Nej det har vi inte
Vem lagar bäst mat? Robert är riktigt duktig på att laga mat så måste nog säga han, men jag är bättre på att baka så det jämnar ut sig
Vad använder ni för preventivmedel? ---
Vad gör ni en vanlig fredagskväll? Ofta så är vi i stugan på helgerna och grejar på där
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Inte varje gång. Det skulle bli lite smådrygt om vi gjorde det hela tiden. Men varje dag i alla fall.
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? 10 mils avstånd, så det var en bit.
Blir du lätt svartsjuk? Ja tyvärr...
Brukar ni bråka? Det händer. Svårt att inte gå varandra på nerverna ibland när man bor under samma tak och då båda är envisa och tjuriga. Men är alltid bara om småsaker som är över på några minuter.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Det beror på, men SMS:ar tror jag.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Ögonen 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0