Jag är glad för jag är nöjd!

Gjorde som sagt mitt sista uppdrag i Samhällskunskapen tidigare idag och nu tidigare ikväll när jag skulle kolla min hotmail så såg jag två nya mejl från skolan, på det ena stod det att mitt uppdrag blivit rättat och på det andra stod det att omdömet blivit ändrat. Gick genast in för att kolla betyget på uppdraget och höll på ramla av stolen när jag såg att det var A! 
Undrar vad det var innan, inte för att det spelar någon större roll. 
Är så stolt över mig själv just nu och jag som bara satsade på ett C på hela kursen men har under de senaste två uppdragen fått ett betyg som varit bättre än C, så kanske borde ha satsat på ett lite högre betyg trots allt!
 
Jag har aldrig varit direkt intresserad av samhällskunskap eftersom jag alltid har tyckt att det varit svårt men den här kursen har varit riktigt rolig och jag har lärt mig mycket nytt och användbart inför framtiden och det har inte alls varit så svårt som jag tidigare har trott.
Nu sitter jag och funderar på att kanske läsa samhällskunskap 2 också.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0