Idag blir det också tre

Idag blir det också tre distrikt som ska göras och ska snart sätta igång, men först få i mig lite frukost. Tänkte att jag skulle äta det som jag står mig på längst så därför fick det bli havregrynsgröt idag.
Däremot så är sista huset på första distriktet vårat hus så kommer hinna hem och äta lite lunch också när det är klart vid 11.00-11.30
Sedan nästa vecka så är det (förhoppningsvis) bara två distrikt och jag har fått byta till mig det här distriktet som jag ska göra nu mot ett av mina längre distrikt. Så nu kommer jag även kunna äta lunch och slipper det där långa distriktet och slipper ha 30 minuters promenad hem efter sista hushållet, så det känns riktigt bra! 
Men idag är det som sagt tre som gäller och samtidigt som jag har skrivit det här så har jag tryckt i mig min frukost så nu är det bara att bege sig ut.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0