Glassmonstret har talat

Överdriver inte när jag säger att jag ÄLSKAR glass, finns nog inget som klår glass och jag äter det vid alla årstider (även om det kanske blir något större intag under sommaren ;) )
Såg i alla fall igår på facebook att GB hade lagt ut bild på de nya glassarna för i år och sedan kunde inte jag tänka på annat på hela dagen ;p, okej så överdrivet kanske det inte var men nästan i alla fall.
Normalt så brukar de kanske få in en eller två nya sorter som jag blir sugen på att testa men i år är det betydligt fler, ungefär allihopa! Här är i alla fall de sorterna som jag är mest sugen på:
 
Magnum White har jag ju iofs testat tidigare men är så glad att den är tillbaka då den var en av mina favoriter! Vet att den finns i miniglass men det ska vara med citronsmak och det är jag inte så förtjust i när det gäller glass, mår alltid illa av det.
 
Magnum med Marc de Champagne. Blev lite nyfiken på den här glassen och hoppas att den smakar lite gott som den är fin.
 
Calippo Bubblegum. Smakar den som jag har förväntat mig att den kommer att smaka så kommer detta bli en favorit i sommar. 
Cornetto Cheesecake Glory. Behöver inte ens förklara varför jag vill testa den här glassen, räcker väl med att kolla på bilden?
 
Cornetto King Cone Choklad. För alla oss som älskar chokladglass, jag och min lillebror Daniel inräknade. 
 
88an äter jag bara ibland men tycker det är riktigt gott. Så även denna måste testas.
 
 
Och sist men inte minst en gammal goding, winner taco som jag brukade äta när jag var liten. Hur god som helst och såg den för några månader sedan på GBs nostalgi sida. Även denna kommer det bli ett antal av, måste ju passa på innan de försvinner igen.
 
Sedan så finns det bara en glass som jag önskar kom tillbaka och är solero ice som var en isglass fylld med jordgubbar/jordgubbssylt. Min absoulta favoritglass någonsin!
 
(Alla bilderna kommer från www.gb.se)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0