Förkylning på G?

Har sedan i måndags inte känt mig pigg, skyllde i måndags på helgen i stugan med lite sömn men det kan jag ju inte göra nu när jag har fått sova.
Går i alla fall omkring och fryser och har ont i hela kroppen, precis som jag brukar få när jag har feber men nu har jag inte haft någon feber. De gånger som jag har kollat har tempen legat på 36.8 varje gång.
Känns i alla fall inte så roligt. Kan ju vara så att jag har någon förkylning på G men att det inte har brutit ut än. Syrran, mamma och lillebror har ju/har haft feber de senaste dagarna så man vet ju aldrig om även jag blir drabbad.
Däremot så brukar jag alltid få feber en gång på hösten och en gång när det börjar bli vår, det slår aldrig fel. Men just nu har jag verkligen inte tid att bli sjuk då jag har så många projekt på gång framöver.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0