Äntligen klar!!!

Nu är jag äntligen klar med uppdrag nr 2 i samhällskunskapen och måste säga att det här uppdraget var en riktig utmaning för mig. Det handlade om det som jag är riktigt dålig på och det är politik. Mina dåliga kunskaper om politik fick mig även att avstå från att rösta under förra valet. 
Men nu är det gjort och jag känner att jag har gjort mitt bästa. Så nu kan jag ta helg på riktigt och ska börja med att ta Torgny på en omvägspromenad hem till mamma. Ska hjälpa henne att klippa Royas klor och sedan ska hon hjälpa mig med Torgnys. Såna här gånger saknar jag Charlie som inte alls brydde sig och försökte springa iväg under kloklippning utan han låg bara i mitt knä. Hur som helst så kommer det kännas mer som något roligt än ett måste just nu att gå ut och promenera och klippa klor eftersom jag har suttit med datorn hela dagen och låtit hjärnan gå på högvarv, så ska bli glad att slippa den ett tag ;P
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0