Äntligen hemma

Kom hem 18.00 och var helt slut och då hade jag inte ens delat ut till adresserna som var längst bort eftersom det fattades tidningar. När jag bara hade ett distrikt kvar så tyckte jag att det såg lite ut i vagnen och räknade tidningarna och det fattades över 40 st så ringde och pratade med jobbet som ville att jag skulle dela ut tills det tog slut och skriva det i rapporten sedan, vilket jag har gjort nu.
 
Nu ska jag lägga mig i sängen och pusta ut och sedan blir det en snabb rastning med hundarna innan det blir att sova. Sov otroligt dåligt inatt p.g.a massa mardrömmar men efter en dag som denna så hoppas jag på att få sova ut inatt och imorgon är det plugg som gäller.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0