1 av 3

Fick ett extra distrikt idag eftersom personen som har det här är sjuk. Nu har jag precis gjort klart extra distriktet och sista adressen på det var våran adress så passar på att slänga i mig lite mat eftersom jag aldrig brukar hinna äta annars. Ska väl även ut en sväng med vildingarna. 
 
Sedan så är det bara mina ordniare distrikt kvar vilket brukar ta från 08.00-14.00/14.30 och hade tänkt börja med det klockan 12.00 så kommer väl vara klar med den sista 18.00/18.30 och vara hemma ca 30 minuter efter det eftersom det tar så lång tid att gå efter att man har varit på sista stället. Kan lova att jag är otroligt less redan men får tänka att det bara är idag.
Sedan har jag skickat och frågat om jag får byta ett av mina till det här jag gjorde nu. Hoppas verkligen att jag får det eftersom jag då:
* Slipper konka med mig allt på en gång vilket väger 75-80kg i startvikt . Istället kan jag ta tidningar till ena distriktet först och sedan till det andra.
* Hinner äta lunch vilket jag inte hinner annars eftersom det är långt hem från sista lådan på mitt första distrikt. Då är det smartast att bara fortsätta med nästa och äta middag när man kommer hem.
* Sedan så får de som vill ha tidningen på det här distriktet den mycket tidigare än annars eftersom jag börjar med detta så de slipper ringa in och klaga varje gång de inte har fått den innan 12.00 vilket hon sa att de brukar göra.Jag lämnade den 10.20 (onödigt fakta)
 
Så hoppas verkligen att jag får byta, men det återstår att se. Nu ska jag i alla fall äta och sedan fortsätta med 6-7 timmars promenerande till.... :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0