Pimpling

Igår så var vi och pimplade, eller rättare sagt grabbarna pimplade och jag latade mig vid elden, läste bok, åt korv och somnade där en stund. Var länge sedan som jag var så trött som igår, men kanske inte så konstigt eftersom jag inte somnade förrän vid 04.00 på morgonen och sedan upp klockan 06.30 eftersom Robert alltid ska fara så tidigt så fort vi ska göra nått.
 
Det blev i alla fall en röding för Robert som nu ligger i frysen. Efter pimplingen blev det en snabb tur till Nordmaling innan vi for hem och åt och somnade och sov ett par timmar, vilket inte var det smartaste eftersom man somnade så sent sedan istället.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0