Pimpling

Idag så har vi varit och pimplat jag och Robert. När vi kom fram så var det en person som hunnit dit före oss men det tog inte lång tid innan det var fullt med folk där. Dock så var vi några utav dem som stannade längst, tror att det var två personer kvar när vi började fara därifrån. Vi tyckte inte att det var så kul att vara kvar när det började på att regna. 
Ingen fisk blev det, inte ens ett hugg utan det enda djuret man fick se (om man räknar bort Nova och Torgny) var en råtta eller sork som sprang över isen och in i en buske. Dåligt humör har jag varit på idag också men har varit mycket nu innan jul och dessutom var jag både trött, hade ont i kroppen, där mensvärk är inräknat, och att jag frös gjorde det inte så mycket bättre heller. Ber i alla fall om ursäkt till min älskade Robert för mitt hemska humör.
 
Efter pimpelturen så åkte vi till stan för att hämta ut medicin till mig eftersom de var slut här och inte skulle komma in förrän långt efter nyår. Ena kundtjänsten vi ringde för att höra om det fanns på andra apotek en kronans sa att dessa var slut i nästan hela Sverige och att vi skulle ha tur om vi skulle få tag på några. Men vi hittade i alla fall i stan och passade på att gå in på den nya affären MM eller vad den heter som ligger där ÖoB låg tidigare och dessutom så fick vi köpa hundmat som nästan var slut här hemma.
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0