Vill inte ha mer snö!

När jag började dela ut tidningarna idag så tänkte jag att jag nog fick ta en kortare lunch eftersom det såg ut som att det skulle börja regna. Men så fel jag hade för hann bara komma hem efter att ha gjort klart det första distriktet och så börjar det på att snöa!
Så det har snöat rätt så mycket men nu verkar det ha slutat så nu är det snart dags att bege sig ut igen. Var inte alls sugen på mer snö just nu men får väl glädjas över att inget lade sig utan smälte bort på en gång det hamnade på marken. 
Hoppas verkligen att det var sista snön för den här säsongen och att man nu får se fram emot sommar och sol istället :D
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0