Varit flitig idag

Idag så har man varit flitig. Har "hjälpt" Robert att byta till sommardäck och sedan varit hos mamma och tvättat bilen med honom och hans bror. Har även tvättat min brorsas bil som var skitigare än skitigast. 
Sedan när vi kom hem till oss igen så var det att laga mat och idag blev det färska hamburgare med friscobröd och friterad sötpotatis till, nästa gång får det bli sötpotatis gjord i ugnen istället tror jag. 
Sedan efter maten så har jag suttit och pluggat eftersom jag har ett uppdrag att skicka in imorgon. Har nästan läst klart alla sidorna i boken, har bara 6 sidor kvar som jag tror jag väntar med tills imorgon. Känns som att det kommer gå ganska fort med uppdraget eftersom denna kurs var lite lättare än naturkunskapen som jag läste sist.
Så idag har man hunnit med en hel del känns det som och imorgon hoppas jag att uppdraget går smidigt och fort så att man kanske kan fara till Returcentrum med mamma och brorsan och kolla lite böcker :D Men återstår att se hur det blir med det imorgon.
 
Titta så fin bilen blev efter däckbyte och tvättning ;)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0