Strax över 10 timmar idag...

Har pluggar i strax över tio timmar idag. Började plugga vid 10.30 och satt i lite mindre än 30 minuter eftersom Robert kom hem och åt lunch. 
Började sedan strax före 12.00 igen och höll på till 15.30 innan jag avbröt för middagen. Och efter middagen har jag pluggat från 17.30 -23.50

Eftersom jag har haft massor av andra saker för mig + varit sjuk, så har det inte blivit mycket tid till att plugga den här helgen och eftersom detta var en kort kurs så har jag inte många dagar till att göra klart varje del.
Nu idag så har jag fått läsa om nästan alla tre religionerna som den här kursen handlade om eftersom jag låg så mycket efter. 
Har gjort både prov och uppdrag och är glad att jag kopierar och sparar allt jag skrivet i ett word-dokument innan jag sparar på hermods sida och skickar det eftersom det alltid verkar bli fel och försvinner när jag trycker på spara första gången. Hade jag inte gjor det idag så hade allt jag gjort bara försvunnit och  det 10 minuter innan det skulle skickas in. Eftersom det även den här gången blev error. 
Så ett tips till er som ska plugga/pluggar på distans. Skriv allt på datorn innan eller kopiera det dit efter innan ni ska spara och skicka iväg på sidan eftersom det inte alltid går att spara där första gången och jag vet hur det känns att behöva göra om allt.

Nu är det här gjort i alla fall och känner inte att jag behöver få ett högt betyg för att vara nöjd. Har gjort mitt bästa och känner mig nöjd med det. Men godkänd vill jag i alla fall bli ;p.
Men nu ska jag äntligen få gå och lägga mig och sova med min fina älskling som redan sover. Även han har ju varit duktig och pluggat idag, dock har han pluggat saker som knappas kan liknas vid religionskunskap. Hans är nog mycket roligare än detta. :)
 
Nä godnatt folket! 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0