Nu då?

Sitter och funderar på vad jag ska hitta på att göra. Robert den tråkmånsen somnade ju efter maten och antar att han kommer att sätta sig och plugga körkortsteori så fort han vaknar.
Kanske ska ta och göra lite mer nytta och gå ner i tvättstugan och ta upp ren tvätt och kasta in ännu en maskin med smutstvätt, städa kylskåpet, eller så kanske jag bara ska fortsätta att lata mig och läsa en bok eller fortsätta spela lite facebookspel. Fast en promenad kändes också lockande.
 
Äh får se hur jag gör, men tror jag ska ta och ringa lillebror i alla fall och fråga honom om han kände sig sugen på att ta en promenad på en timma eller så. Blir ju bara trött av att sitta och göra ingenting. 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0