Måndag-Lördag

Har hänt en hel del denna vecka...
 
Måndag: 
Först var det jobb 05.55-08.15 och sedan efter det for jag en sväng hem till mamma innan det var dags att bege sig hemmåt och följa med Robert in till stan. Han skulle göra en körlektion för att se hur mycket han behövde öva på innan uppkörningen. 
Innan och efter blev det en sväng på stan och medan Robert körde så gick jag runt en sväng själv. Skulle kolla efter skor men hittade inga som jag var ute efter. Hittade däremot en ny hårborste, nagellack och lite annat smått och gott.

 
 
Tisdag: Plugg hela dagen...
 
 
 
Onsdag: Följde med pappa och L till stan, först blev det lite shopping innan sjukhusbesök. L skulle på undersökning och jag passade på att lämna lite blod medan vi väntade.
 
 
Sedan fyllde ju även lillebror Daniel 18år i onsdags så blev att fara dit och fika när vi kom tillbaka från stan.
 
Torsdag: Jobb och sedan plugg på kvällen.
 
Fredag: Fick promenera ner till Roberts jobb en sväng på morgonen för att lämna hans matlåda och sedan blev det att plugga hela dagen. Hade en uppgift som skulle skickas in (sista för den här kursen!).5 timmar och 18 minuter höll jag på med den innan jag var klar!! Och då var det en massa läsning innan också. 
Var precis så att jag hann på ICA .
 
Idag (Lördag): Håller på att städa och tvätta för fullt! Lägenheten ser ut som en bombnedslag från förra helgens roligheter. (Som jag glömt skriva om men det kommer senare).
Så fortsätta med den "roliga" städningen och hoppas att lägenheten kommer se ut som en lägenhet lagom till kvällen och inte en soptipp som nu...

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0