Klar med uppdrag 1

Nu är jag klar med det första uppdraget i religionskunskapen som jag nästan nyss har börjat med. Denna kurs är en 50p kurs så man har mycket kortare tid på sig att göra vissa saker. 
Trodde att det skulle vara svårt med religion eftersom jag inte är så insatt eller heller så intresserad men detta var rätt så intressant och handlade mycket om etik, att avgöra om man gör rätt eller fel och det var även mycket som skulle diskuteras.
Nu är det bara att invänta betyget och se om jag har förstått det hela lika bra som jag tror att jag har ;P
 
Men nu blir det att snabbdiska undan det som ligger i diskhon, ta och byta om och sedan gå en sväng hem till mamma i det underbart vackra vädret tillsammans med hundarna. 
Får se vad eftermiddagen och kvällen har att erbjuda, än så länge har jag ingen aning om vad jag ska hitta på. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0