Jobbat klart för idag

Då har jag jobbat klart för idag. Började inte förrän 13.00 igen eftersom det har blivit en massa strul med skolan och boken som jag ska ha till nästa kurs som jag börjar imorgon. Har köpt rätt bok med rätt namn och ISBN nummer som står i kurs-och litteraturlistan men ändå så stämmer den inte överens med studieguiden där det står vad jag ska läsa vecka för vecka.
Så väntar på svar nu från min lärare.
 
Så nu ska jag iväg på ICA och handla fil, flingor och kräm m.m eftersom jag inte var sugen på att varken laga eller äta något avancerat idag. 
Sedan efter middagen så får man väl se vad man hittar på. Just nu lutar det mot att vila medan Robert pluggar körkortsteori och sedan kanske gå en sväng till mamma och hälsa på.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0