Fjärde sanningen

....jag HATAR att skura
 

Det finns säkert ingen som gillar att skura, eller städa alls för den delen. Men jag HATAR det verkligen och då menar jag HATAR! 
Jag brukar alltid överlåta det till Robert om han är hemma och inte har annat för sig. För jag dammsugar hellre hela lägenheten, tvättar alla kläder i garderoben, putsar alla fönster eller diskar alla glas i vitrinskåpet bara jag slipper skura!
 
Men man blev något less på det när man hade valparna. Minst 3 gånger varje dag skurade jag där inne och bytte tidningar åt dem. 
Sedan dess är skurning en syssla som jag gärna överlåter till någon annan!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0