Det här med svarta katter

Igår när jag höll på jobba så såg jag först en svart katt som gick över vägen och det sägs ju att det ska betyda otur. Tänkte genast "Vad skulle kunna gå snett idag?" Solen sken, allting gick smidigt och jag var på strålande humör, hade dessutom fått ett glädjande samtal om sommarjobb i sommar.
Tog inte så lång tid innan jag fick se nästa svarta katt gå över vägen och tänkte "visst jag tror inte att jag kommer få otur men vad var det nu man skulle göra när man såg en svart katt korsa ens väg?"
När jag sedan efter lunchen mötte Daniel så såg jag ännu en svart katt gå över vägen, även om denna kanske var mer grå.
 
Sedan hann jag bara komma hem då jag kände att det började värka och sticka i armarna, händerna, ryggen, benen och fötterna och sedan började jag frysa som en tok och sen så fick jag feber. Så har legat med feber hela natten och ENDAST drömt om amish, troligtvis eftersom jag såg det på tv igår kväll. 
Hade inte tyckt att det var så hemskt med feber om det inte vore för att:
1. Jag har intervjun om sommarjobbet nu klockan 10.00
2. Jag hade planerat att fara till stan med Robert imorgon och eventuellt fara in och äta idag.
3. Det är strålande solsken ute så hade gärna varit ute och gått en längre promenad med hundarna ;/.
 
Så får hoppas att intervjun går bra i alla fall för hade varit bra med ett sommarjobb. Dock så har febern försvunnit nu, eller rättare sagt den går upp och ner och för tillfället så är jag feberfri. 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0