Blir gråhårig!

Önskar att något kunde gå som man ville någon gång istället för att bara jävlas!
Fick igår äntligen tag i en bok till kursen som jag ska starta imorgon. Förde över pengarna på en gång så att jag skulle hinna få boken innan imorgon och fick den redan idag.
 
Men när jag får boken så ser jag att den inte alls stämmer överens med studieguiden som jag ska följa. Tar kontakt med läraren och frågar vad som kan ha blivit fel och vad det är för bok de har utgått ifrån.
Fick veta att det var en helt annan bok och inte alls den som stod under religionskunskap 1 i litteraturlistan.
 
Tar kontakt med läraren igen och säger att boken som står är ju helt fel då och att jag nu inte är säker på om jag kommer hinna klart med uppgiften som ska göras till på tisdag eftersom jag inte kommer hinna få den andra boken förrän då med tanke på att det är påsk.
 
Får då till svar att det finns två böcker till denna kurs och att man måste ha rätt bok. Jo det förstår väl jag också, blir som svårt annars.
Kollar i alla fall upp litteraturlistan igen och ser att boken som läraren har nämnt att jag ska ha inte alls hör till religionskunskap 1 utan till religionskunskap 2, enligt listan iaf.
Blir bara förvirrad och gråhårig på detta!
 
Har i alla fall mejlat till supporten nu också så får se om jag hinner få svar imorgon. Har jag sån tur att jag får ett snabbt svar så kanske jag även har turen att få svar från killen i stan som jag mejlat till ang. den andra boken som jag tydligen skulle ha och då kanske jag kan hämta den imorgon och faktiskt hinna göra mitt uppdrag i tid!
 
Hmm, det går bra nu...eller inte!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0