05.55-8.15

Då har man jobbat från 05.55-08.15 med att dela ut enkäter på tåget. Fick inte ut alla men bra många. 
Kände mig som en zombie när jag vaknade imorse men förståeligt med tanke på hur sent jag somnade igår. Dessutom så vet jag inte hur många gånger Robert har sagt "Glöm inte att du ska upp snart" inatt, men var nog ett antal gånger.
 
Nu blir det att gå och kasta lite plast och tidningar och sedan iväg på apoteket för att hämta ut Findus smärtstillande medicin.
Efter det blir det en sväng hem till mamma för att hälsa på + träffa mina släktingar som kom upp igår kväll från Stockholm. Och efter det blir det hem och plugga innan det är dags att följa med Robert in till stan en tväris eftersom han ska ta en körlektion idag.

Så är lite fullt upp idag också.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0