Upp och ner, ner och upp

Ligger hemma med en feber som går upp och ner värre än en berg- och dalbana. Ligger på 39,2 sjunker till 37,0 och går sedan upp igen till 38,8 på bara en liten stund. 
Önskar att Robert kunde varit hemma med mig då jag hatar feber och blir helt knäpp så fort jag får det.
Sedan så är det inte bara febern som jävlas idag, lyckades även kvadda ena externa hårddisken och hoppas att Robert har rätt i när han sa att det inte var något viktigt på den utan bara massa gamla filmer och dubletter från andra hårdisken så bara att hålla tummarna. Däremot så ville den starta upp ibland men ska inte stressa upp mig mer över det nu ikväll utan ska bara försöka ta det lugnt och få bukt på min feber och kolla den imorgon istället.
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0