Till min vän

Jag måste bara säga att jag är lyckligt lottat som har fått en sådan bra vän som du. Förra veckan var riktigt jobbig men du hjälpte mig igenom den genom att stå ut med allt mitt gnäll och mina velningar fram och tillbaks. Du hjälpte mig att inse att jag har tagit rätt beslut och i helgen som var så hjälpte du mig att glömma allt det tråkiga genom att få mig att skratta. Skratta åt både nya och gamla minnen tills både magen och käkarna gjorde ont.
 
Men förra veckan är bara en bråkdel av alla gånger som du fått mig på fötter och hjälpt mig att må bättre. Vi har aldrig bråkat och jag tror inte att den dagen kommer att komma heller. Vi accepterar varandras olikheter och skilda åsikter, trots att vi tycker ganska lika om vissa saker men inte allt.
 
Hittade även en dikt som jag tycker påminner om oss och våran vänskap. Hade jag varit lika duktig som dig på att skriva dikter så hade jag lagt in en som jag skrivit själv. Men tills den dagen kommer så får du nöja dig med denna.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0