Spontan resa + Myskväll

Igår så blev det en spontanresa in till stan tillsammans med Robert. Han sa att han ville handla på Teknikmagasinet och jag sa att jag ville handla på Lagerhaus då sa han bara att kolla om det går någon buss eller ett tåg så kan vi ju fara in till stan. 10 minuter efteråt så gick det ett tåg.
När vi kom till stan så började vi kolla på Lagerhaus där jag köpte en pajform, lite doftljus och annat jox och sedan gick vi vidare till teknikmagasinet och även Clas Ohlson där jag fyndade ett par nya hörlurar då mina nyligen gått sönder. Gick även en sväng på Gina Tricot och köpte nya underkläder och ett nytt nagellack.
 
Efter all shopping så gick vi till Great Eastern för att äta, vi tog buffé vilket var väldigt onödigt tycker vi båda så här i efterhand då ingen av oss orkade äta allt för många tuggor. Robert för att han var för bakis och jag för att jag är sjuk och inte har allt för mycket aptit. Men det lilla man åt var ju gott i alla fall och vi får fara dit någon gång framöver då vi fastat en hel dag innan och bara pressa för att kompensera för denna gång ;)
 
Sedan när vi kom hem så for vi och hyrde film och köpte godis, plockade fram chips och dipp och hade myskväll. Däremot så är jag lite besviken över filmen som hade konstig handling och dåligt slut. Så nästa gång borde jag få välja film och då blir det en komedi för är lite less på att bara se actionfilmer hela tiden.
 
Bjuder på lite bilder av mina fynd
(Bilder: ginatricot.se)
 
Det enda som inte stämmer in på den här bilden är att ljusen i vänstra hörnet inte var vita utan röda. 
(Bilder: Lagerhaus.se)
 
Hörlurar från Clas Ohlson
(Bild: Clasohlson.se)
 
Anledningen till att jag inte fotat själv och lagt upp egna bilder är för att kameran är slut på ström och jag har såklart lyckats slarva bort laddaren till den. Ville heller inte fota med telefonen eftersom bilderna inte blir lika bra.
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0