Lagerhaus

Sitter och kollar på lagerhaus och är rätt så sugen på att handla lite därifrån. Roligast är det ju att fara dit och handla men är medlem på en sida som gör att jag får poäng för varje krona som jag handlar för. Så blir antagligen att beställa från internet om jag ska handla något därifrån.
Här är i alla alla fall lite saker som jag är sugen på.
 
En pajform eftersom min lillebror kvaddade den enda ungsformen jag hade som fungerade någorlunda bra som pajform. 
Ett jättegulligt fotoalbum och vet exakt hur jag ska göra i det.
 
 
 
 
Och sedan vaniljljus i alla former eftersom det är det bästa jag vet och för att Robert hatar mina chokladljus som vi har nu.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0