Har man tråkigt så har man

Hur bor du: Lägenhet med sambo och massa djur
Brukar du komma i tid: Ja 
Hur lång är du: 166-167cm
Kan du laga mat: Ja det tycker väl
Vad jobbar du med/pluggar du: Inget för tillfället men väntar på att få börja plugga
Vad har du på dig just nu: Kläder
Har du någon fobi: Alldeles för många för att jag ska orka skriva
Hade du en bra kväll igår:  Ja
Vilket är ditt senaste inköp: Två träbokstäver
Din favoritdryck på morgonen: Juice
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min pappa
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej
Vad hade du sönder senast: Det minns jag inte
Vem snackade du med senast: Robert
Varm favoritdricka: Te eller varm choklad med grädde
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Iste
Alkoholhaltig favoritdricka: Rosa pantern
När gjorde du senast något riktigt dumt: Gör aldrig dumma grejer ;)
Saknar du någon just nu: 
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det beror vilket humör jag är på
Någon jag stör mig på: Folk som alltid ska ha rätt fast man vet att de har helt fel.
Intressen: Läsning
senaste person du kramade: Robert
Senaste person du ringde: Robert
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Coca-cola
Vill du ha barn: Ja
Längtar du till din nästa födelsedag: Nja vet inte
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Ja men jag vet inte vad
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Inga alls
Använder du hudkräm: Vid behov
Attraheras du av män med skägg: Bara min egen
Micro-pop eller poppa själv: Har bara ätit micro-pop så får väl säga det
Brukar du baka: Ja det händer
Röstade du i det senaste valet: Nej men röstade nyligen i ett annat val som jag tycker var mycket viktigare
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja det är jag :)
Vilken låt lyssnade du senast på: Miss Decibel - Medina
Har någon annan sovit i din säng inatt: Ja Robert men det gör han ju varje natt, sedan har väl även en och annan hund och/eller katt sovit där skulle jag tro.
Vad tycker du är äckligt: Rökning, dreggel och rom från fiskar
Har du pengar på mobilen: Nej :/

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0