Till önskelistan

Har hittat den perfekta julklappen till...mig från Robert! 
 
 
Sitter och tittar på minanamnsmycken.se, en sida jag brukar kolla in på ibland eftersom jag tycker att de har så fina och personliga smycken. Det här halsbandet är vad jag önskar mig av Robert i julklapp med våra namn på och eftersom man bara kan välja en månadssten så tror jag att jag skulle vilja ha månaden då vi blev tillsammans dvs Mars. Annars så hade jag nog velat ha Januari och Augusti som är månaderna som vi båda är födda i. Får väl se om Robert ser det här eller inte.
 
Annars så är det här halsbandet också fint, detta är också från minanamnsmycken.se. Jag gillar personliga presenter så någon utav dessa, eller något liknande är vad jag önskar mig av Robert i julklapp. 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0